donderdag 1 maart 2012

Maxi Cosi Pebble Kleur: Total blackStaat: in perfecte staat, met hoofdverkleiner en zitverkleiner, gordelbeschermers en geïntegreerde zonnekap.De Maxi-Cosi werd gebruikt maar dat is er nauwelijks aan te zien.De regenhoes (die normaal apart aan te kopen is) is gebruikt en heeft minimale gebruikssporen.De maxi-cosi is donkerzwart met aan de binnenkant een donkergrijze hoofdsteun die als verkleiner dient voor heel kleine babytjes.De Maxi-Cosi Pebble is een autostoel uit de groep 0+ en dus geschikt voor baby’s vanaf 0 tot 12 maanden of tot 13 kilo.Het design en materiaalkeuze garanderen comfort, gebruiksgemak en veiligheid. De Maxi-Cosi Pebble heeft daarnaast ook een innovatief gordelsysteem die eenvoudige in hoogte verstellen is. In combinatie met de Maxi-Cosi FamilyFix kan de Pebble in verschillende standen versteld worden.Voldoet aan: ECE R44/04.Nieuwprijs Maxi-Cosi Pebble: 239,00 euroNieuwprijs regenhoes: 19,99 euro______________Wij zijn een niet-rokersgezin zonder huisdieren en al mijn kledingstukken werden gewassen met anti-allergisch wasmiddel.In de loop van de volgende dagen zal ik nog veel meer kleren aanbieden. Hou mijn aanbiedingen dus zeker in het oog!Ik bied enkel goederen aan die in goede tot zeer goede staat zijn. De staat van ieder kledingstuk staat duidelijk bij de aanbieding vermeld.Ik verkoop NOOIT kledingstukken die ik mijn eigen kinderen ook niet meer zou aandoen...Veel van de stukken zijn in perfecte, NIEUWE staat, ik ben nu eenmaal iemand die véél te veel kleren koopt voor mijn kindjes ;-)Door mijn lage startprijs kan ik ook geen biedingen aanvaarden, ik verkoop enkel aan de vermelde prijs. De prijs is exclusief verzendkosten! Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Eigenwijsje: - Wachten Bekijk de 106 zoekertjes van Eigenwijsje Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Zoekertjesnummer: 63080337 Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Laatst bekeken zoekertjes Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/kinderen-en-baby"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '2100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten